October 17, 2010

ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL 2010


W piątek miałam przyjemność uczestniczyć w pokazach „ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL 2010”. Wyjechaliśmy 
o 5:30 (6 godzin w bardzo niewygodnym busie w tą i z powrotem!) Ale było WARTO!  





Jeszcze tak fajnie przygotowanej wystawy nie widziałam. Rzecz działa się w opuszczonej fabryce, obskurne ściany, lampy opuszczone na długich kablach i mega oryginalne meble tworzyły nonszalancki klimat.







 Oprócz designerskich mebli i akcesoriów domowych (szczególnie grzejnikach przypominających magmę) mogłam spotkać niezwykłych bardzo oryginalnych ludzi.










Ha! I odwiedziliśmy galerię łódzką! I widzieliśmy Jacykowa! I koniecznie chce wrócić do Łodzi!





Informacje rzeczach zrobionych przez niesamowitych autorów można znaleźć tu a o tym co mam na sobie tu
Foto-opiekun 

12 comments:

  1. Ciekawa wystawa...sama bym ją zwiedziła.

    ReplyDelete
  2. Wspaniała przygoda , też chciałabym taką przeżyć :)

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę. :)
    Też miałam jechać, ale szkoła na to nie pozwoliła.

    ReplyDelete
  4. I love design, it had to be great! we had similar exposition about two weeks ago :)

    ReplyDelete
  5. haha łódź moje miasto:)
    zapraszam do siebie Alix ;)

    ReplyDelete
  6. it's something like desingblog? :)

    ReplyDelete
  7. no łódzkie vipy:)

    wiecej twoich zdj!!

    tommy

    xx follow me xx
    www.knockingonfashiondoor.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Thank you for your kind comment :)
    and what about writing a new article? ;)

    <3

    ReplyDelete
  9. "bo czy w Łodzi się urodził, czy też nie
    w Łodzi zakocha się"
    Łódź Design ma świetny klimat, dużo ciekawych wystaw i ludzi:))

    ReplyDelete
  10. no, it is only one time but mey ...

    ReplyDelete