January 20, 2011

changing - never ending



(photo: dad /wearing: second hand sweater and bag, Cubus  tunic)

How you see „changing”. And the Best Winter sweeter! It fulfils all your requirements for a perfect sweater -not too big, not too small, warm and comfy, and Beige I am so rested, and I have so much energy to study! Well, I go! Cheerio! 

 Tak więc, zmiany. I sweter! Najlepszy ciepły, I wygodny, nie za duży nie za mały I beżowy. 
Jest prawie środek ferii, a już mam tyle energii do nauki! Więc idę! Pa!


PS. If you see I cut my hair! 

14 comments:

  1. Sweter i torba świetne!:)
    A ja jeszcze przed feriami.;d

    ReplyDelete
  2. fantastyczny sweter i torba... <3

    ReplyDelete
  3. świetne ostatnie zdjęcia, cudowna torba i niesamowite włosy :)

    ReplyDelete
  4. Hej :) Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i na pewno jeszcze zajrzę :) Bardzo podoba mi się ten sweterek i kolor torebki. Jeśli znajdziesz czas moze zajrzysz do mnie kasiulcowa.blogspot.com Ja dodaję Cię do linków :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. ostatnie zdjecie piekne i fajny sweterek

    ReplyDelete
  6. lovely outfit love your hair. thanks for your comment great blog following you, do you like to follow me back?
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. na ostatnim zdjęciu wygglądasz jak modelka :), piękna torebka :)zapraszam do siebie i do obserwacji

    ReplyDelete
  8. swietna fryzura! fajny kardigan i torebka:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    ReplyDelete