February 2, 2011

Barbra Streisand



(wearing: Sisters top, Cubus sweater. mom's necklace, second hand bag)

Hello everyone! No I am not die or lost In the end of World. I was just so busy after winter break. And I have for you silly song, listen and tell me, could you not stop singing it?!  Hear THIS!
PS. If you Want see me "more" I am HERE

Witam wszystkich! Na początek muszę wam powiedzieć, że żyję na świecie lecz ach dla was, Tylko byłam strasznie zajęta. A dziś mam dla  piosenkę którą śpiewam (o ile można to nazwać śpiewaniem) ciągle! 
PS. Jestem na BLOGLOVIN!

11 comments:

  1. Jestem tu po raz pierwszy i zdecydowanie zostaję. Piękny minimalistyczny set. To, co tygryski takie jak ja lubią najbardziej!
    Można dodać do obserwowanych i na bloglovin'? :)

    ReplyDelete
  2. chyba każdy kto usłyszał "barbra streisand" chodził i ja przez dłuższy czas nucił haha :d świetna torebka :)

    ReplyDelete
  3. Ania Ch.- Jeżeli chcesz :) :) :)

    ReplyDelete
  4. super zestaw :)

    ...Pati..

    ReplyDelete
  5. świetny blog! będę wpadać częściej!

    -MONIA-

    ReplyDelete
  6. Podzielam fascynację Barbarą Streisand, proste a chwytliwe. Tak samo mogę powiedzieć o stroju, w prostocie siła.

    ReplyDelete