December 30, 2011

Failure Is Not an Option







 (ph. Dominika/ wearing: second hand sweater, coat, kappahl trousers, bag)  

Ostatnio zauważyłam, że w notce “o mnie” na blogu dalej stoi czternastolatka! Hmm niby taka głupia rzecz, a jednak. Zaczęłam się zastanawiać i doszłam do wniosku a raczej do jednej z moich „wiecznych myśli i porzekadeł” która brzmi: „jedyne co mogę powiedzieć na podstawie przeżytych dni jest to, że czas płynie coraz szybciej” To nie żart! Przecież przed chwilą w wakacje myślałam o wigilii jako o odległym święcie. Teraz jest teraz. I to za szybko. Chodź niczego nie żałuje wolałabym by czas płyną wolniej, dał mi chwile dla siebie, na czytanie, oglądanie, bycie. Tego też wam życzę na nadchodzący Nowy Rok.


3 comments:

  1. podoba mi się pierwsze zdjęcie jest fajnie uchwycone, poza tym świetna buza czy kurtka też chcę sobie taką kupić, podoba mi się że jest luźna i świetnie wygląda z kominem.
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. piękne zdjęcia. muszę przyznać, że to rzadkość, kiedy tak młoda osoba tak poważnie podchodzi do kwestii przemijania. widać wtedy, że dobrze potrafisz spożytkować swój czas.

    ReplyDelete
  3. Super! Przedostatnie zdjęcie jest magiczne.

    ReplyDelete